11.06.2011

Så här ser det ut där jag är....

...var fototrissens veckotema. Vi befann oss hemma denna helg och jag tog med kameran på barnvagnspromenaden längst Norr Mälarstrand på Kungsholmen, Stockholm. Solen var totalt frånvarande denna dag, vilket ledde till foton i gråskala. Hösten är fortfarande högst närvarande, det blommade t.o.m i Kungsholmstorgs allé! 
Inte många vintertecken än så länge, inte här i alla fall... 
Se hur det ser ut hos övriga deltagare här

Glöm inte rösta i fototrissen tävling, omröstningen pågår till kl. 19.00 ikväll. Kolla gärna in mitt bidrag!




 Trevlig söndag!

27 kommentarer:

  1. Riktigt fina foton, men något speciellt med mittenbilden! Gillar!

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder, vilken härlig runda med barnvagnen!

    Precis som Eva gillar jag mittbilden lite extra. Det är något särskilt med stigar, gångar och vägar som triggar min fantasi. Med en så här vacker inramning blir det nästan lite drömskt. :-)

    SvaraRadera
  3. Utrolig vakre bilder med nydelig lys og flott perspektiv!

    SvaraRadera
  4. Ja men jag känner ju igen mig härr..min son bor i närheten :) du det är härliga promenadstråk där..tjusigt med vatten o höstträdens färg..

    SvaraRadera
  5. Mittenbilden är jättevacker!! Härligt med höst! :O))

    Ha en skön fortsättning på dagen!

    SvaraRadera
  6. härliga bilder, gillar mitten bilden

    SvaraRadera
  7. WOW..såå vackert! Härliga bilder på hösten. Jag gillar också mittenbilden nåt alldeles otroligt! Underbara bilder alla tre så det så.

    SvaraRadera
  8. Underbar mittenbild!!! Man riktigt känner hur man promenerar där själv :) Kompositionen är enligt mig perfekt!

    SvaraRadera
  9. Jättesnygg triss och en underbar promenad. Ha en fortsatt skön söndag.

    SvaraRadera
  10. Vackert där! så mycket färg som finns kvar på träden och i rabatterna, här helt grått.

    AX

    SvaraRadera
  11. Stockholmsbilder, min forna hemstad. Kan ana en viss hemlängtan när jag ser dina fina fotografier. Den i mitten är helt underbar. Tack för kommentaren hos mig.

    SvaraRadera
  12. Vackert och välfotat - men kanske inte så värst mycket gråskala trots allt... Härligt framhävda höstfärger, inte minst i mittenbilden! :)

    SvaraRadera
  13. Underbart vackra bilder från vår fina huvudstad!

    SvaraRadera
  14. Jättefina bilder från vackra huvudstaden. Vackert ljus och jag fastnade för den första/Lis

    SvaraRadera
  15. Vilka vackra, färgrika höstbilder du har i din triss!

    SvaraRadera
  16. Lite gult i alla tre, lyser upp i höstmörkret! Jag la en röst på dig!

    SvaraRadera
  17. Mmmmm! Vårt mysiga och bullriga Stockholm, upphör aldrig att förvåna med dess grönska och skönhet. Norr Mälarstrand är så fin, själv bor jag i närheten av Aspudden och då finns ju hela Vinterviken till förfogande.
    Tack för kommentar hos mig/Linnea

    SvaraRadera
  18. Så fina foton! Bild nummer två gillade jag speciellt. Kan inte låta bli att undra var vägen tar vägen? :D

    SvaraRadera
  19. Håller med Lotta: Går vägen ditåt eller hitåt? Fint fångat triss du bjuder på :)

    SvaraRadera
  20. Det kan bli väldigt fina bilder den här tiden, även om solen inte är närvarande. Det är ju din triss bevis för.

    SvaraRadera
  21. Sååå vackra bilder, ingen trist grå höst här inte.

    SvaraRadera
  22. Den mittersta bilden bli min favorit hos dig. Väldigt fin!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...