10.30.2011

Manligt...

Veckans tema för fototrissen var "manligt"  och är dessutom en tävling med chans att vinna finfina priser från Coolstuff. Jag ville med mitt bidrag få fram ett varmt och lite exklusivt manligt tema. Skåpet med  det rökiga innehållet fick sätta tonen...

Jag är nu en lycklig finalist och blev verkligen så glad, gå gärna in och titta på alla finalister och rösta på det bidrag du gillar bäst, detta gör du här.
Ha en trevlig fredag!! Imorgon är det ny fototriss!!




Fler bidrag ser du här
Ha en trevlig söndag!

36 kommentarer:

  1. skiten under naglarna gör mittenbilden extra manlig ;) Snyggt!

    SvaraRadera
  2. En väl sammanhållen triss med snygga bilder på temat manligt. Kanonbra tycker jag :-)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder av denna goda dryck! För visst är det så att det höjs på ögonbrynen när jag säger att ja, tack en whisky för det är fortfarande inte så vanligt att tjejer gillar den drycken.

    SvaraRadera
  4. Riktigt snygga bilder!! Lycka till jag tror du har en god chans i tävlingen :-)

    SvaraRadera
  5. Glasklart snyggt och manligt :)

    SvaraRadera
  6. Snygga foton och väl sammanhållen triss! Bland de bästa hittills på temat.

    SvaraRadera
  7. Fantastiskt fina bilder som gör den gyllene drycken rättvisa. Livets guld.

    SvaraRadera
  8. Manlig dryck och softsköna bilder, som förgyller maltdrycken.

    Ha en fin höstdag. // Lissen

    SvaraRadera
  9. Du lyckades. Det blev en varm och vacker triss.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  10. Perfekt triss som är finstämd och harmonisk! Om rökigheten avser innehållet i flaska och glas får dock min manlighet sig en liten knäck. Jag smakar hellre rökfri sprit och jag inser direkt att detta lägger en skugga över min manlighet.

    SvaraRadera
  11. Vilka fina bilder du har till din triss. Jag fick tänka till lite, det är roligt att se andras tolkningar. Manligt kan ju vara så otroligt mycket.

    SvaraRadera
  12. Fint tolkat - manligt så klart - gillar wiskeytonen i bilderna med :)

    SvaraRadera
  13. Gillar dina bilder! Snyggt trissat!

    SvaraRadera
  14. Tihi. Även jag har whisky i trissen. Din var dock snyggare ... Gillar mellanbilden bäst. Den var mycken manlig.

    SvaraRadera
  15. Fina bilder, blir nästan törstig!

    SvaraRadera
  16. Oh, så smakfullt - i ordets alla bemärkelser! :)

    SvaraRadera
  17. mmm, så gott, malt whisky. Underbara bilder. :)

    SvaraRadera
  18. mycket fint Lisa! du vinner nog! kramis

    SvaraRadera
  19. Jättesnygga bilder och absolut manligt!

    SvaraRadera
  20. Fina trissbilder. Plus för att du fått med kapten Haddocks favoritwhisky, Loch Lomond. :-)

    SvaraRadera
  21. Grattis, du är i final i tävlingen och omröstningen har nu startat!

    SvaraRadera
  22. Tack för underbara kommentarer, vad kul att komma till final! Hur glad blir man inte! Vad roligt. Vad händer nu!? :)

    SvaraRadera
  23. Hej igen! Jag ser nu att din länk till Coolstuff är bruten och leder ingenstans. Det vore bra om du kunde uppdatera länken (http://www.coolstuff.se/tag/Fars-dag-present), så att allt är riktigt gjort i och med att du nu är i final :)

    SvaraRadera
  24. Jag kanske inte är så mycket för innehållet i glaset men bild nr har du lyckats riktigt vackert med :) Jag gillar ljuset i den. Lycka till med tävlingen!

    SvaraRadera
  25. Åh vad fint! Grattis till en finalplats! :O))

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...