4.12.2013

Norrköping i Mars - Peters Kalas

Kan det vara så att jag äntligen har en smula tid över för att uppdatera min lilla blogg. Om inte annat så anstänger jag mig lite extra för min trogna följare, älskade farmor! Här kommer först lite bilder från firadet av Peters 28-årsdag i Norrköping i början på Mars månad. Vi bjöds på god hemmagjord smörgåstårta av kära mor, i ett kärleks- och ljusfylld lägenhet hos Annie och Peter. Tillsammans med Mats och Majsan och söta kusiner och taxen Gusten fick vi dela många skratt tillsammans. Vi fick skåda en presentöppning med många fina gåvor där en skepparexamen nog tog priset. Goda brownies fick avsluta ett härligt kalas.    

























Vi vaknade följande dag till solig söndag. Vi tog oss en promenad i kylan för att återvända till lägenheten där Jocke praktiskt taget kunde fiska (hjälpa en flugfiskare) från balkongen!











 Våren välkomnas nu!!! Känns som årstiderna går baklänges! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...